SFA jelentős dátumok: 60 éves fennállás
Az SFA csoport vállalatai több mint 60 éve azon dolgoznak, hogy ügyfeleiknek, szakembereknek és magánszemélyeknek egyaránt egyre nagyobb higiénikus kényelmet kínáljanak mindennapjaikban. Sokkal többet kínálnak nekik, mint a technológiai ismeretek; innovatív, megbízható és könnyen kivitelezhető megoldásokat. Az akkori lelkiállapot és a cselekvések, vezetett 1958-ban az első "Sanibroyeur" megalkotásához. Egy zseniális ötlet, amely továbbra is forradalmasítja a belsőépítészetet világszerte. A szivattyúzási megoldásoknak ezt az elsajátítását az évek során megvalósították, és ez számos ágazatban fontos segítséget nyújtott.
Ma az SFA négy fő szinergikus területen rendelkezik szakértelemmel a tervezés és a gyártás terén:
- Berendezések és megoldások vízkezeléshez
- Szivattyúk és szivattyútelepek ipari projektekhez
- Szaniter szivattyúk és szennyvízátemelő szivattyúk lakossági használatra
- Berendezések zuhanyzókhoz, pezsgőfürdőkhöz és gyógyfürdőkhöz
Látogassa meg az SFA csoport webhelyét, hogy részletesen megismerje csoportunkat:
történelmünket és értékeinket
univerzumunkat és szakértelmünket
CSR-vállalásainkat
Ezenkívül megtekintheti HR-politikánkat, legfrissebb híreinket és sajtóközleményeinket, valamint felfedezheti leányvállalatainkat.
1958-tól napjainkig
1958
Az első SFA szennyvízátemelő megalkotása /
Az Europelec felvásárlása
1970
Az SFA egész Európában és Észak-Amerikában bővíti értékesítését
1978
Az első tévés reklámkampány
1988
Kinedo felvásárlása
1990
A gyárak ISO tanúsítása
1993
A Grandform csatlakozik az SFA csoporthoz
2019
ZehnderPumpen felvásárlása
2020
Aquasystem és Format felvásárlása / Új vállalati arculat bevezetése
1958
Az első SFA szennyvízátemelő megalkotása /
Az Europelec felvásárlása
1970
Az SFA egész Európában és Észak-Amerikában bővíti értékesítését
1978
Az első tévés reklámkampány
1988
Kinedo felvásárlása
1990
A gyárak ISO tanúsítása
1993
A Grandform csatlakozik az SFA csoporthoz
2019
ZehnderPumpen felvásárlása
2020
Aquasystem és Format felvásárlása / Új vállalati arculat bevezetése
Az SFA Csoport márka alapvető elemei, amelyek különbséget tesznek
CÉLUNK:
Berendezések tervezése és gyártása lakossági és professzionális használatra, bárhol is folyik víz.
VÍZIÓNK & CÉLKITŰZÉSEINK:
Az ipari és dizájn szakértelmünk a szivattyúk és fürdőszoba terén segített a jólét kulturáját és gyakorlatát átültetni az összes piacra.
POZÍCIONÁLÁS:
Globális csoport, teljeskörű innovatív megoldások szolgáltatója. Minőség és a legjobb ár-érték arányú megoldások.
Leleményesség: DNS-ünk kulcsfontosságú része
Az SFA Csoport védjegye. Ez az érték ötvözi a kreativitást, a pragmatizmust és az intelligenciát, összesűrítve azt a képességünket, hogy egyszerű, mégis úttörő megoldásokat kínáljunk. A leleményesség az az intellektuális készség, amelyet csoportunk megoldásokba ültet át. A Saniflo, a Sanifloor, a Sanicompact, a balneoterápiában alkalmazott aero-rendszer és a zuhanyzási megoldások összeállítására szolgáló rendszereink csak néhány példa erre.
Az SFA Csoport és Értékei
A Csoport 60 éves múltja lehetővé tette, hogy azzá váljon ami ma, és a jövőképét táplálja a DNS-t alkotó értékek alapján. Ezek az értékek erősek, és mindennapi viselkedésünkben jelen vannak.